Thursday, March 17, 2011

Setiap pertemuaan Pasti wujudnya perpisahan

Friendship with Love...



Asslammualaikum semua..Dah lama rasenya naja tak singgahkan diri dalam blog nie..Salam sayang buat semua yg sudi singgah2kan diri korang untuk baca entry naja buat kali nie.Hari nie naja baru jer habis final exam...final sem..final final final....Ya allah tersentuhnya hati naja menulis entry untuk kali nie.sop..sop..sop..tak tertanggung rasanya hati nie untuk teruskan menaip setiap huruf untuk menjadikan bait2 perkataan bagi entry kali nie.Korang suma nak taw tak,hari nie pelbagai perasaan yg ada dalam diri dan fikiran naja.Naja rase merdeka sebb naja baru menyelesaikanfinal exam untuk sem nie. Naja rase gembira seronok dan juga bersyukur sebb naja dah dapat menyelesaikan 7sem naja sebagai seorang pelajar taun akhir.dgn ssh payah perit suka dan duka suma telah naja harungi untuk mencapai ke tahap skrang nie.. Alhamdullih syukur itu yg dapat naja ucapkan.Yang naja rase naja x tertanggung rase sedih. sedih sebb segala2nya kini hanya akan tinggalkan kenangan yg amat bermakna buat naja. Kenangan bersama teman2 di alam kampus.Pejam celik tido bangun tak sangka 3 tahun dah naja bersama diorang semua.Terlalu byk kenangan kami semua sepanjang kami belajar di universiti selangor.Di sini lah tempat kami semua menimba ilmu tempat kami tinggaj jauh dari family.Disinilah kami bertempat. Segalanya itu suma akan pasti jadi kenangan yg paling bermakna dab akan kekal selamanya.Lepas nie masing2 jarang dah jumpe n semuanya kan teruskan perjuangan di bumi Allah ini. Naja nak korang tahu naja akan pastikan naja akan sentiasa mengingati korang suma yer teman.

Ucapan naja buat korang suma:

Mula2 sekali naja nak mintak maaf dari korang suma kalau sepanjang kita kenal kite menjadi teman bersama2 ade yang telah naja guriskan hati korang terkasar ngan korang terbuat slah yg korang yg paling penting telah membuat korang terasa hati tanpa naja sedar dan dalam sedar naja betul2 minta maaf yer. Naja betul2 tak berniat nak mengguris hati korang suma. Sebb naja syg korang suma. Korang jge diri baik2 yer,semoga korang akan sentiasa gembira dan kehidupan korang akan sentiasa dirahmati dunia dan akhirat. korang2 naja nak ucapkan terima kasih taw sebb korang sudi jadi kawan naja.terima kasih taw.Naja harap persahatan kita semua akan kekal selamanya. Jangan lupa naja taw. Naja syg korang suma..bebudak Bac of it (km) terutama pada bebudak kelas naja yg hot!:)

Gambar kami::


















Sambutlah salam penuh kerinduan daripada naja buat korang suma....
wassalam...

3 comments:

ms. craby said...

naja, sedih la.. tengok gambar n baca sket pun sedih..tak jadi baca bg habes.. huhu.. aku pun same, mintak maaf atas segala kesalahan, kekurangan dalam persahabatan yg aku hulur n sambut dr ko.. sem depan jgn lupa dtg unisel..jenguk2 la kami yg masih ada kat sini.. bertakung air mata rasa..

lailatul fatiqah said...

wah!!aku pun tacing bile bace entri naja nie.

uBAi SuRYa said...

moga ukhwa yg terjalin kekal berpjgn.. :)
aku kwen nti datang sabah weyhh... huhuhuhu

Post a Comment

Happy Family