Saturday, March 26, 2011

segalanya yg terbaik

hai...... hai.... hai.... semua.....Assalammualaikum dan selamat petang nak masuk malam ..hehehe
Tiba2 sedang naja ngah duk belek2 facebook naja ade terjumpa sesuatu nie..terjumpa sesuatu yg leh di buat gosip arr..Jom jom suma bergosip bersama naja k. Haa..ceritanyer mcm nie dan begini..
Alkisah adelah seorang lelaki yg dari dulu mencari dan terus mencari teman untuk die bg hati die..mencari dan terus mencari akhirnya die terjumpa gak laa teman yg die cari..Korang nak taw tak si teruna tue pernah mengalami peristiwa yg agak perit dalam hidupnya..ala biaslahlah dalam percintaan bila mmg bukan jodoh pasti terjadilah perpisahan kan..hubungan yg dibina oleh si teruna yg agak lama telah sampai ke penghujungnya..sedih oo..klu ade kat tempat si teruna..pahit manis kehidupan mesti lah di tempuhi walau ape pun yg berlaku...

Percaya yang Allah akan menjanjikan yg terbaik buat seseorang selepas DIA memberikan ujian dan cabaran.

Dan kini,
korang nak taw siteruna dah berjumpa ngan pujaan hatinya.Semoga mereka bahgia sampai ke jinjang pelamin.

Ucapan buat abg&akak:
  • 1) semoga hubungan akak ngan abg akan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin taw.
  • 2)akak abg cepat arr adik tak sabar dah nak g kenduri kawin nie..dah terbau2 nasi minyak nie.
  • 3) akak ngan abg mmg sweet arr..tapi adik sweet lebih ckit laa..hehehe:)
  • 4)Bila adik leh jumpa abg&akak nie..Dag lame rasenyer nak jumpe tp  bilalah kesempatan tue dtg kan..tapi bila dah jumpe jgn lupe belanja taw..!!hahaha
  • 5)Jgn lupakan adik yer..
  • 6)gembira selalu n selamanya...Amin...

nie lah gambar2 abg angkat ngan buah hatinya:))

 sweetkan..naja terjah gambar diorang:))

sama tapi tak serupa:))

oklah...korang suma jgn lupakan doakan untuk diorang taw...
sayang semuanya..:))

7 comments:

Cik Kiah said...

cik y mempunyai template y comey nih..saye da folo... meh folo saye balek ok.. (maen folo2 pulak)
heee

irish~ said...

naja..cantik blog... btw, thanks doakan..akak xsuke gambor baju ungu tuh..akak xcomei..ahaks! hek! mane dpt gambor yg 2nd tuh dik? xde org memilikinya selain akak n abg naja... caner? urm...nak kena siku abg naja neh!~
thanks~

Najatul Aida Mohd Tajudin said...

ooopss..kantoi..hahaha akak sweet per..naja suka:)
pasal gambar akak suh abg lah jawab..he3

irish~ said...

suke yer? suh abg blanje... hik2~
nnt kiter jumpe yer... btw, thanks! xsabar nk jumpe naja. nk tahu psl abg...weee \(^_^')/

Nurul Aizam Akmal said...

Thanks adikku.. :-) moga kita semua sentiasa bahagia dalam keredhaan-Nya.. Amin... :-)

sheeda said...

wish u all will alwiz be hepy bersama yg tersayang...

Aizam Akmal said...

Alhamdulillah.. Thanks kepada yf mendoakan.. Tapi maner hilan gpemilik blog nih ye.. Lama menyepi.

Post a Comment

Happy Family