Friday, March 11, 2011

Salam sayang dari naja buat kalian semua....
sekali lagi jari jemari naja yang runcing dan panjang2 ingin menulis diruang yang indah. Waktu naja tulis n3 ini pada pukul 20.48mlm hari Jumat saat nie naja rasa rindu sgt pada family yg jauh nun sana.(mcm jauh sgt kan) IPOh perak. Naja baru je nak mula study tiba tiba telefon berbunyi2 mengeluarkan suaranya yg lunak merdu semerdu Siti Nurhaliza dgn lagu nazam berkasih. Tertera di skrin nama Ayah..Rindu nya naja pada lelaki itu.Ayah naja Mohd Tajudin Jamil.Lame dah rasanya tidak bertemu.Tiba2 naja dpt idea nak memperkenalkan pada korang suma Semua org yg naja syg2 slaloo dan sampai hayat dikandung badan. Naja akan kenalkan pada korang suma 1 persatu. Harap korang sudi tgk yer..

Ucapan buat Family naja :
Buat ayah n mama Terima kasih sebb telah membesarkan jaja dari kecik sehingga lah dewasa kita.Terima kasih kerana telah memberikan sepenuh kasih sayang yg melipat kali ganda tak ada tolak bandingnya.Tak akan ada apa pun yang dapat melawan kasih sayang mama dan ayah pada jaja.Terima kasih kerna Telah mendidik jaja dengan cukup kesempurnaan yg tak dapat jaja gantikan dengan apa skali pun didunia ini.Terima kasih Terima kasih Terima kasih..Jaja sygkan mama n ayah sepanjang hayat jaja..Love you so much...!!!

Buat Along, Angah, & Adik2 jaja:
Terima kasih kerna telah menjadi abang dan adik2 yg terbaik buat jaja.Terima kasih telah memberikan kegembiraan dalam hidup ini.Koranglah adik beradik yang tak akan ada gantikan buat naja di dunia ini. Korang semua mmg adik beradik yg Terbaik Buat jaja. Jaja sayang korang sgt2. Terima kasih yer..Sayang Korang sampai bila2!!!mmmuuaahhh..

Jaja akan sentiasa mendoakan Kita akan sentiasa bersama sama..Mama ayah dan semua..Amin...



Ayah Naja En Mohd Tajudin B.Jamil


Mama Jaja Zainol azizah Aris


Along Naimzudin Mohd Tajudin


Angah Naquiyudin Mohd Tajudin


Saya Najatul Aida Mohd Tajudin


No 4 Najmudin Mohd Tajudin



N05 Nabilah Adilah Mohd Tajudin


No6 Nasyarudin Mohd Tajudin


Bongsu Nadrah Aina Mohd Tajudin


Kawan kawan...
Kalau korang perasan la kan nama adik beradin naja suma bermula dari huruf N...he3
oklah rasanya ini jer kot yg naja leh kongsi2 ngan korang.Lain kali naja postkan n3 baru lagi yer.nak sambung study pulak nie.Nanti xleh nak jwb exam pulak..he3
Lagipun lagi lame naja tulis n3 nie lagi byk lah air mata yg mengalir..Rindu laa kat suma org nie..

oklah..salam syg rindu naja buat semua..
wassalam..

3 comments:

.:reine:. said...

ramainye adik beradik.. ;p

Najatul Aida Mohd Tajudin said...

ramai2 baru meriah:))

ms. craby said...

jom, sume pakat2 balik jmpe adk beradik. hehehehe...

Post a Comment

Happy Family