Saturday, March 26, 2011

Dialah Hero...

salam tengahari wat semua pembaca..

OOppss....tengah2 naja ngah berehat bersama kucing tersayang bboy tiba2 telefon naja berdering dendangkan lagu "selamat pengantin baru"..eh ringtone tue naja wat khas untuk fiqa..Fiqa tepon naja rupanya.Apa hal yer agaknyer.nak tanyer pasal per penang ker..aduh..naja tak ade keputusan lagi lah,cam mane nak jawab ngan fiqa nie.Takpe2 main hentam jer lah jawab..
Ikuti perbualan kami berdua:

naja : assalammualaikum..
fiqa : waalaikummusalam..naja capik ade kat unisel lagi ker.?
naja : ade lagi fiqa..nape yer..?(tnyer ngan perasaan pelik,die tyer psl mr kekasih naja la)
fiqa : hmm...cam nie aku ade kat bukit tagar nie.ngan family aku.
naja : ok...yer..habis nape..?
fiqa : kete aku dah habis minyak kat bukit tagar nie..boleh mintak tolong capik tak ja..
naja : eh boleh2..:)
fiqa : mintak tolong capik bawakkan minyak.. boleh tak?
naja : eh boleh jer..jap yer aku tepon capik..nti pape naja bg tahu balik yer.(naja jwab ngan pantas tanpa berfikir panjang lagi.
fiqa : terima kasih yer ja..
naja : sama2.


Naja pun ngan pasti terus tepon mr kekasih.Tadi mr kekasih msj naja cakap die nak g makan ngan kwan2 die.nasib baik waktu naja tepon tue mr kekasih baru sudah makan ngan kwan2 nie..Nasib laa..he3 mmg rezeki fiqa lah..lepas naja bgthu mr kekasih terus mr kekasih ngan kwannyer pergi ke BB untuk membeli minyak dan terus pergi menyelamatkan fiqa & family...saat naja tulis entry nie mr kekasih sedang berusaha menyelamatkan fiqa n family die.Harap semuanya akan ok..biar fiqa n famiy selamat sampai ker rumah sewa kami untuk mengambil barang2 fiqa.Selagi naja dan mr kekasih mampu selagi tue kami berdua kan menolong kwan2 yg memerlukan.nnti bila kami dah xmampu kami akan berusaha untuk menolong semua kawan2 yg amat kami sayangi..:))


ucapan buat mr kekasih : you will always be a hero in my heart!!!Love you:))

3 comments:

Leen said...

Wah, syafiq jadi superhero la.. hehe

MOnSter KEkhai said...

huhu...nice...

Najatul Aida Mohd Tajudin said...

leen: ahah die jadi superhero..merangkap superman..hehehe
monster : tq..:)

Post a Comment

Happy Family