Tuesday, March 22, 2011

Assalammualaikum suma...
entry kali nie naja nak cakap ngan korang pasal bulan 5.naja ade terbaca tentang rahsia kasih sayang mengikut bulan kelahiran.Bila naja baca mcm ade kebanyakkannyer kena ngan sikap dan diri naja nie.Nak kate percaya pun taklah sgt mungkin segalanya cuma kebertulan semata2.sekadar wat bacaan saje. Tulis kat bawah nie pasangan yang ideal buat person yg lahir bulan 5 ialah bulan 11.Korang nak taw tak mr kekasih naja lahir bulan 11.mungkin kitorang nie mmg serasi bersamalah agaknyer kan..Doakan yer:))




oklah korang itu jer yg naja nak coretkan malam nie saje bosan2 duk rumah.Almaklumlah org dah habis exam..he3

0 comments:

Post a Comment

Happy Family