Friday, April 8, 2011

so...Sweet...

hai korang...
Hari tue lansung tak ade entry baru yang naja tulis buat korang sumakan.
Hari nie 2 skali entry naja buat untuk korang suma baca.
korang2 nak taw tak citer naja kali nie khas buat encik kekasih la.Korang nak taw leh tahan jiwang gak encik kekasih naja skrang nie.Almaklumlah skrang nie kami dah berjauhan. Dulu dekat2 tak bape nak nampak lah tahap kejiwangan encik kekasih nie.
oklah..citernyer berbunyi mcm nie.
ade 1 mlm tue encik kekasih kuar makan ngan kawan2 die sampai lewat2 malam.
naja tunggu punya tunggu akhirnyer tak larat nak tunggu,
naja pun tidolah dulu.
Jadi kami pun tak sempat laa nak bercakap telefon pada mlam tue.
sebab bila die dah sampai rumah naja dah tido ngan mimpi2 yang sungguh indah.
klu nak bangun tue harap maaf laa encik kekasih yer.
hehehe
mungkin mlm tue encik kekasih dah tak taw nak buat ape.
die on9 dan tak tahu kul bape die tido.
Keesokkan paginyer naja pun bgn tido penuh semangat menjalankan 
rutin2 harian yang membosankan.
yang pasti 100% on9 adelah perkara wajib yang naja buat.
buka facebook ade something yg encik kekasih hantar.
video yang tersangat2 sangat sangat lah sweetnyer.
Terharu oo bila naja tgk video tue, sebab naja taw video tuelah melambangkan perasaan die 
skrang nie.
klu korang nak tgk video tue kat cnie naja ade sertakan .
Korang layan lah..ngan perasaan yang paling best.
Layan..!!!



ok ini lah videonyer ape perasaan koran bila tgk video nie.
tambahan lagi video nie org yang korang syg bagi.
hehehehe...
rase diri disayangi taw..
 encik kekasih i miss you so much!!!


1 comments:

Chempaka Sari said...

ish..sangat suweet...

Post a Comment

Happy Family