Friday, December 10, 2010

Hari demi hari

Hari demi hari..
Detik demi detik..
Segalanya akan muncul dan tiba...
Sama2 kita nantikan.

Monday, December 6, 2010

Tuk anak cucu minta nombor...




gangkung..Ngangkung..adeyy..bukan kangkung ya..
Ini Ngangkung 3.5 Juta punya Ngangkung. Tahniah aku ingin ucapkan kepada Pengarah Filem Ngangkung Ismail Hashim @ Bob atas kejayaan beliau dalam mengarah filem ini.
Hanya dalam seminggu itulah jumlah kutipan setakat ini. Apa yang menarik ek? Aku belum tengok lagi.
Dah lama aku tak pergi tengok wayang lah. Teringin nak g tengok citer nie. Macam kelakar habis jer.



Ucapan buat encik kekasih : Bawaklah saya tgk citer nie. Yer??=]

Tiada Kesempatan

Dah lama rasanya saya najatul aida tidak menulis diruangan ini.
Almaklumlah kuliah telah mula jadi kesempatan untuk meruangkan masa bagi menulis ini agak terhad.

kerja...kerja..kerja...huhuhu
banyaknyer tapi semunya perlu dilaksanakan dengan pantas.
Mahu jadi pelajar kemerlangan, cik naja anda dilarang merungut sedemikian rupa yer.

sebut pasal belajar...
ini adalah sem akhir saya cik naja disini.
teringat masa mula2 masuk dulu malu2 takut2 mencari2 teman teman baru disini tempatku menimba ilmu UNIVERSITI INDUSTRI SELANGOR..

oklah ada ape yg nak diperkatakan sgt nie. nanti ada masa dan ketika saya cik naja akan menulis lagi yer menceritakan apa yg berlaku.

Doakan kejayaan saya teman teman.
Seoga sumanya berjaya..
wassalam...

Happy Family