Friday, April 8, 2011

zaman2 kecomelan yang melampaui batas

Salam semua
Klu korang baca tajuk cerita2 naja kali nie mesti korang rase naja nie perasaan kan..
hahahhahahaha
Agak2 korang apelah cerita yang naja nak citer kat korang kali nie ye.
sebenarnyer kan naja nak citer kat korang suma 
citer kat korang suma....
citer kat korang suma...
Pasal...
Pasal naja waktu naja kecik2 dulu.
Tadi naja buka facebook,tgk gambar terperasan gambar naja time kecik2 dulu.
Bila tgk skali cam anak cili mata sepet.
Tapi kan korang
Bila dah tgk banyak kali barulah perasan 
rupa2 nya nie adalah puteri di taman encik Mohd Tajudin.
Korang tgk taw gambar2 naja nie time kecik2 dulu.
Nakal gak laa sebab atas naja 2org abg jadi naja
pun dah terikut2 ngan perangai diorang.
Hehehe







Setiap gambar nie klu ade sorang kanak2 perempuan tue lah naja.
Agak nakal n buas lah..hehehe
oklah..semoga bergembira tgk pic2 nie yer.
wassalam..

0 comments:

Post a Comment

Happy Family