Wednesday, March 30, 2011

5 Disember

Assalammualaikum korang suma...

 korang suma buka tv9 skrang..best taw drama nie..sedih dan menyayat hati..korang tengok taw..layan...layan..citer nie...:)) 

selamat menonton...

kat bawah nie ade serba ckit sinopsis drama tue...tgk yer..kisah benar nie..

5 Disember merupakan tarikh pernikahan Mastura and Aidil. Sebulan sebelum tarikh tersebut Mastura telah kek Kuala Lumpur untuk menghadiri sebuah sesi temuduga, dan dia berjaya diterima bekerja di syarikat itu. Namun berita gembira tersebut disambut hambar oleh kedua-dua orang tuanya yang tidak merelakan Mastura pergi. Mastura tetap dengan pendiriannya dan bertolak ke Kuala Lumpur. Aidil yang setia menantinya di stesen bas akhirnya menerima panggilan yang menyatakan Mastura telah dirogol dan dibunuh. Bermulalah perjuangan Aidil, bersama-sama adik kepada Mastura mencari kebenaran dan menegakkan keadilan demi kekasih hatinya.

Lakonan:nabila huda, Aqasha, Aaron Aziz
Arahan: Erma Fatima

3 comments:

mcm ni lah said...

alamak ngah layan cite cina,. jap2 nak tuko channel

Najatul Aida Mohd Tajudin said...

gk2.best citer nie..:)

Dayah chan said...

aish..apa tajuk cter ni..td tgk xtau tajuk..pastu nak tau ada satu lagu dlm cter 2..nak cari lagu 2..tp tatau lagu apa..hehe..

Post a Comment

Happy Family